Spelinformatie Craps — Inzetopties
geschiedenis
- overzicht
- inzetopties
- uitbetaling
tafel- hoe
te spelen - spelknoppen
- toetsenbord
snelknoppen
Klik hier om meteen Craps
te spelen.
Pass
Line — Ook bekend als
de Front Line inzet, een Pass Line
inzet wedt dat de shooter een Point gooit voordat hij een 7 gooit.
De inzet voor een Pass Line moet geplaatst worden vóór de Come Out
worp. (De croupier zal "Plaats u weddenschappen voor de Come Out
worp" roepen om de spelers te laten weten wanneer zij een Pass Line
inzet kunnen plaatsen.) Bij een natural
worp (7 of 11) wint de Pass Line inzet meteen. De Pass Line inzet
verliest, of craps out, bij een Craps
(2, 3 of 12) tijdens de Come Out.
Ieder ander Come Out worp resultaat (4, 5, 6, 8, 9 en 10) wordt
het Point en een schijf, Puck genaamd wordt met de zijde
ON op de Craps tafel gelegd over
het vak met het geworpen nummer om aan te geven dat er een Point
is gegooid. Wanneer de Puck ON is winnen Pass Line weddenschappen
wanneer hetzelfde Point wordt gegooid en verliezen ze wanneer er
een 7 wordt gegooid. Uitbetaling geschiedt 1-1.
Niet afgewerkte op onopgeloste "Pass Line" inzetten kunnen niet
worden verwijderd of veranderd; ze blijven staan tot het eind van
de ronde. Wanneer er eenmaal een Point is gevestigd kan de ronde
alleen beëindigd worden door wederom het Point te gooien of door
het gooien van een 7. Wanneer de Puck gedraaid wordt naar OFF en verplaatst naar de linker
bovenkant van de tafel weten de spelers dat de ronde voorbij is
en dat de volgende worp een Come Out worp zal zijn.
|
Don't Pass Bar
— Ook bekend als de Back Line,
de Don’t Pass is het tegenovergestelde van de Pass: de inzet wint
wanneer er een 7 wordt gegooid vóór het Point wordt gegooid en verliest
wanneer er een Point wordt gegooid vóór er een 7 is gegooid. Deze
inzet maak je door een fiche te plaatsen in het Don't Pass Bar-vak
vóór de openingsworp, de Come Out. De Don’t Pass wint bij een Come
Out, wanneer er 2 of 3 wordt gegooid, verliest bij een 7 of een
11 en is een Push bij 12, wat inhoudt dat er geen actie is bij een
12 – elk ander nummer (4, 5, 6, 8, 9, 10) bepaalt het Point. Uitbetaling
geschiedt 1-1.
Come Weddenschap
— Nadat de Point is vastgesteld, is het mogelijk om in te
zetten op Come weddenschappen en Pass Line weddenschappen. Come
weddenschappen winnen wanneer de volgende worp een natural (7 of
11) is en verliezen bij een craps (2, 3 of 12). Elk ander nummer
(4, 5, 6, 8, 9, 10) wordt het Come Point,
en de Come inzet wint wanneer wederom de Come Point wordt gegooid
of een 7. Er is geen Puck voor Come Points, en zodoende wordt de
Come inzet verplaatst van het vakje Come op de Craps tafel naar
het vakje dat het nummer bevat dat correspondeert met het nieuwe
Come Point. Daarna wint de Come inzet wanneer er een Come Point
wordt gegooid voor er een 7 is gegooid en verliest wanneer er een
7 wordt gegooid voordat er een Come Point is gegooid. Uitbetaling
geschiedt 1-1.
Wanneer men eenmaal speelt voor een Come Point dan blijven de Come
inzetten staan tot er een Come Point of een 7 is gegooid. Niet gesloten
Come weddenschappen mogen niet gewijzigd of verwijderd worden –
ze blijven staan tot er een Come Point is gegooid of een 7. Dus,
een Come inzet blijft staan na het beëindigen van een ronde wanneer
de ronde eindigt met een Point (en de Point dus een ander nummer
is dan de Come Point). Wordt een ronde beëindigd door het gooien
van een 7 dan verliezen alle Come inzetten.
Tijdens een ronde Craps kan de speler net zo veel Come weddenschappen
plaatsen als hij wil. Houd er wel rekening mee dat wanneer de speler
een Come inzet heeft geplaatst en de volgende worp een bestaande
Come Point is, de eerdere Come inzet opgelost wordt in een win en
de nieuwe Come inzet wordt geplaatst in het Come Point vak.
|
Don't Come Weddenschap
— Don’t Come weddenschappen zijn mogelijk nadat het Point
is vastgesteld. Ze zijn ongeveer gelijk aan Don’t Pass weddenschappen
en het tegenovergesteld van een Come weddenschap en winnen wanneer
de volgende worp een 2 of 3 is, verliezen bij een 7 of 11 en Push
(er gebeurt niets) bij een 12. Wanneer een Come Point is vastgesteld
(4, 5, 6, 8, 9, 10) verschuift de Don’t Come inzet naar het bovenste
vakje wat correspondeert met het Come Point nummer. Daarna wint
de Don’t Come inzet wanneer een 7 wordt geworpen voordat het Come
Point is gegooid, en verliest wanneer het Come Point is geworpen.
Eenmaal gevestigd door een Come Point, Don’t Come inzetten blijven
staan totdat ze opgelost zijn (en kunnen dus blijven staan na het
beëindigen van een ronde), maar in tegenstelling tot Come inzetten
mogen Don’t Come inzetten wel worden gewijzigd of verwijderd voordat
ze opgelost zijn. Uitbetaling geschiedt 1-1.
Veldinzet
— Een Field weddenschap is een speciale one roll weddenschap die wint
wanneer de volgende worp één van de nummers 2, 3, 4, 9, 10, 11 of
12 is; dezelfde nummers die men ziet in het Field
vak. Een Field weddenschap verliest wanneer er 5, 6, 7 of 8 wordt
gegooid. Er wordt gelijk uitbetaald (1-1) bij 3, 4, 9, 10 en 11,
en dubbel uitbetaald (1-2) bij 2 of 12. De inzetten kunnen altijd
worden geplaatst voor iedere worp.
Big 6 en Big 8 Weddenschappen
— Een Big 6 is een weddenschap dat de 6 zal worden gegooid
voor de 7, en een Big 8 is een weddenschap dat de 8 gegooid wordt
voor de 7. Big bets/weddenschappen betalen gelijk uit wanneer de
shooter de respectievelijke nummers gooit voor hij een 7 gooit,
and verliest wanneer er een 7 wordt gegooid. Big weddenschappen
gelden tijdens de Come Out worp en alle andere worpen en kunnen
altijd blijven staan na het eind van een ronde (dat is een wanneer
een ronde eindigt op een Point worp van 4, 5, 9 of 10). Big inzetten
mogen ten alle tijden worden gewijzigd, geplaatst of verwijderd
voor een worp.
Place Weddenschappen
— Bij Place weddenschappen wedt men voor of tegen het verschijnen
van een bepaald nummer voordat de 7 wordt gegooid. Place weddenschappen
mogen blijven staan na het eindigen van een ronde en zijn altijd
Actief, zelfs tijdens een Come Out worp. Place weddenschappen mogen
worden geplaatst, gewijzigd of verwijderd voor iedere worp.
Place
to Win — Deze inzet wedt dat
het gekozen nummer (4, 5, 6, 8, 9, or 10) wordt geworpen voordat
een 7 wordt gegooid. De bet/weddenschap wordt geplaatst in het onderste
vak voor een gegeven nummer waar Place Bets:
To Win staat. Place to Win weddenschappen worden verrekend
volgens onderstaande table:
Bet/Weddenschap |
Wint Bij |
Verliest
Bij |
Betaalt |
Geen Actie
Bij |
4 |
4 |
7 |
9:5 |
2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
5 |
5 |
7 |
7:5 |
2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
6 |
6 |
7 |
7:6 |
2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 |
8 |
8 |
7 |
7:6 |
2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 |
9 |
9 |
7 |
7:5 |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12 |
10 |
10 |
7 |
9:5 |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 |
Place Against weddenschappen
— Bij deze weddenschap moet een 7 gegooid worden voordat
het aangegeven nummer (4, 5, 6, 8, 9, or 10) wordt gegooid, dus
plaatst men een Bet/weddenschap tegen Against dat nummer. De inzet
wordt geplaatst in het één na hoogste vak voor een gegeven nummer
zoals aangegeven door het Place Bets: Against vak. Place
Against weddenschappen worden verrekend volgens onderstaande tabel:
Bet/Weddenschap |
Wint Bij |
Verliest Bij |
Betaalt |
Geen Actie Bij |
4 |
7 |
4 |
5:11 |
2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
5 |
7 |
5 |
5:8 |
2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
6 |
7 |
6 |
4:5 |
2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 |
8 |
7 |
8 |
4:5 |
2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 |
9 |
7 |
9 |
5:8 |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12 |
10 |
7 |
10 |
5:11 |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 |
Buy Weddenschappen —
Een Buy weddenschap wedt dat een specifiek nummer (4, 5, 6, 8, 9
or 10) wordt gegooid voordat er een 7 wordt geworpen. Buy bets/weddenschappen
lijken op Place to Win weddenschappen omdat ze winnen wanneer het
gekozen nummer wordt geworpen voordat er een 7 wordt gegooid. Het
verschil is dat Buy weddenschappen echte kansen uitbetalen nadat
het ingezette bedrag is verminderd met een 5% commissie (bedrag).
In tegenstelling tot meeste casino’s die de commissie in rekening
brengen bij het plaatsen van de inzet, brengen wij het niet eerder
in rekening dan wanneer u wint. Buy weddenschappen kunnen blijven
staan aan het eind van een ronde en zijn altijd actief – zelfs tijdens
de Come Out worp. Buy weddenschappen mogen gewijzigd, geplaatst
en verwijderd worden ten alle tijden en voor iedere worp. Buy weddenschappen
worden verrekend volgens de volgende tabel:
Bet/Weddenschap |
Wint Bij |
Verliest Bij |
Betaalt |
Geen Actie Bij |
4 |
4 |
7 |
min 5%, 2:1 |
2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
5 |
5 |
7 |
min 5%, 3:2 |
2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
6 |
6 |
7 |
min 5%, 6:5 |
2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 |
8 |
8 |
7 |
min 5%, 6:5 |
2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 |
9 |
9 |
7 |
min 5%, 3:2 |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12 |
10 |
10 |
7 |
min 5%, 2:1 |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 |
Lay weddenschappen
— Bij een Lay Bet/weddenschap wedt men dat de 7 wordt geworpen
voordat een specifiek nummer (4, 5, 6, 8, 9 or 10) wordt geworpen,
dus men lay against het nummer. Wat dat
betreft lijken Lay weddenschappen op Place Against weddenschappen.
Het verschil is dat Lay weddenschappen echte kansen uitbetalen maar
u moet wel 5% commissie betalen over het bedrag dat u wint. Lay
inzetten mogen blijven staan aan het eind van een ronde en zijn
altijd actief – zelfs tijdens een Come Out worp. Ze mogen ten alle
tijden worden gewijzigd, geplaatst en verwijderd voor iedere worp.
Lay weddenschappen worden verrekend volgens de volgende tabel:
Bet/Weddenschap |
Wint Bij |
Verliest Bij |
Betaalt |
Geen Actie Bij |
4 |
7 |
4 |
1:2 min 5% |
2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
5 |
7 |
5 |
2:3 min 5% |
2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
6 |
7 |
6 |
5:6 min 5% |
2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 |
8 |
7 |
8 |
5:6 min 5% |
2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 |
9 |
7 |
9 |
2:3 min 5% |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12 |
10 |
7 |
10 |
1:2 min 5% |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 |
Hardways
— Dit zijn weddenschappen dat de shooter het aangegeven nummer
(4, 6, 8 or 10) als een paar (dubbele ogen) en dus de hard
way) (de moeilijk weg) gooit vóór er een 7 wordt gegooid
of voor men het aangegeven nummer de easy way gooit (dus niet als
een paar, maar bijvoorbeeld als 5+1 of 4+2 voor een Zes in plaats
van 3+3). Hard Way weddenschappen mogen geplaatst, gewijzigd en
verwijderd worden ten alle tijden voor een worp en worden verrekend
volgens de volgende tabel:
Bet/Weddenschap |
Wint Bij |
Verliest Bij |
Betaalt |
Geen Actie Bij |
4 |
Hard 4 |
7 of Easy 4 |
8 voor 1 (7:1) |
2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 |
6 |
Hard 6 |
7 of Easy 6 |
10 voor 1 (9:1) |
2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 |
8 |
Hard 8 |
7 of Easy 8 |
10 voor 1 (9:1) |
2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 |
10 |
Hard 10 |
7 of Easy 10 |
8 voor 1 (7:1) |
2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 |
One Roll weddenschappen
— Dit is een groep van weddenschappen met een hoge uitbetaling
die alleen gelden voor één dobbelstenen worp, dus de inzet blijft
niet staan maar wordt meteen gewonnen of verloren. One Roll weddenschappen
mogen geplaatst, gewijzigd en verwijderd worden ten alle tijden
voor een worp.
Any
Seven — Wedt dat de volgende
worp van de dobbelstenen een 7 zal zijn, bestaande uit iedere mogelijke
combinatie (1+6, 2+5, 3+4, 4+3, 5+2, 6+1). Wanneer er bij de volgende
worp een 7 wordt gegooid betaalt men 5 voor 1 uit (4 tot 1). Bij
ieder ander nummer verliest men.
Any Craps
— Wedt dat één van de craps nummers (2, 3 of 12) wordt
gegooid bij de volgende worp (dit kan iedere worp zijn en is niet
beperkt tot de Come Out worp). Deze inzet betaalt 8 voor 1 uit
(7 tot 1). Speler verliest wanneer er een ander nummer dan 2,
3 of 12 wordt gegooid bij de volgende worp.
C & E Bets
— De C bet/weddenschap is slecht een andere manier waarop
een Any Craps inzet wordt geplaatst. Door op iedere willekeurige
C te klikken wordt de inzet geplaatst op de laagste C. Uitbetaling
geschiedt 8 voor 1 (7 tot 1) bij Any Craps (2, 3 of 12) en verliest
op alle andere nummers. Op dezelfde wijze is een E Eleven of Yo weddenschap een andere manier
van het plaatsen van een 11 Horn weddenschap (5+5 of 6+5). Door
te klikken op een willekeurige E plek plaatst u de inzet op de
laagste E. Betaalt 16 voor 1 (15 tot 1) wanneer de volgende worp
een 11 is en verliest bij ieder ander geworpen nummer.
C & E Split —
Door een fiche te plaatsen op de horizontale lijn/bar dat de C
en E vakken met elkaar verbindt kunt u gelijktijdig een weddenschap
plaatsen op Any Craps en Any Eleven met slecht één enkele inzet.
Klikken op een willekeurige C-E bar/lijn zal deze weddenschap
plaatsen op de bovenste C-E bar/lijn. U wint bij een 2, 3, 11
of 12 bij de volgende worp en verliest bij ieder ander resultaat
van de dobbelstenen. Uitbetaling geschiedt 4 voor 1 (3 tot 1)
bij craps (2, 3 or 12) en 8 voor 1 (7 tot 1) bij Yo (11).
Specifieke Horn Bets
— Wedt dat de volgende worp van de dobbelstenen een 2,
3, 11 of 12 zal zijn zoals het wordt aangegeven door de inzet
plaats waar het totale aantal ogen van de dobbelstenen wordt weergegeven.
Specifieke Horn weddenschappen worden opgelost bij de volgende
worp van de dobbelstenen volgens de deze tabel:
Bet/Weddenschap |
Wint Bij |
Betaalt |
Verliest Bij |
2 |
2 |
31 voor 1 (30:1) |
3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,
12 |
3 |
3 |
16 voor 1 (15:1) |
2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,
12 |
11 |
11 |
16 voor 1 (15:1) |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 |
12 |
12 |
31 voor 1 (30:1) |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Horn Bet |
2 or 12
or
3 of 11 |
31 for 4 (27:4)
16 voor 4 (12:4) |
4, 5, 6, 7, 8 , 9, 10 |
4 Way Horn weddenschap
— Door fiches te zetten in het Horn Bet vak wedt men op alle
vier individuele Horn bets/weddenschappen met slechts één inzet
(die met vier moet worden vermenigvuldigd). Wordt er een 2 of
12 bij de volgende worp gegooid dan wordt er 31 voor 4 uitbetaald
(27 tegen 4), bij een 3 of 11 wordt er 16 voor 4 (12 tegen 4)
uitbetaald. Dit is een eenvoudige manier om op alle 4 de Horn
Bets te wedden met slechts één inzet/klik en is gelijkwaardig
aan het plaatsen van 1/4 van een inzet op elk van de vier onafhankelijke
Horn Bet lokaties.
Supplemental weddenschappen
— Supplemental weddenschappen (ook wel bekend als Odds
weddenschappen) zijn back-up weddenschappen op bestaande
Line weddenschappen (zoals Pass,
Don’t Pass, Come of Don’t Come). Ze zijn voorwaardelijk omdat
de Point (of Come Point) reeds moet gevestigd zijn (dus men kan
geen Pass Odds of Don’t Pass Odds weddenschap plaatsen tijdens
een Come Out) en men moet reeds een Line weddenschap hebben geplaatst
om de Odds te kunnen plaatsen voor een betreffende Line. De maximale
Odds inzet is 3x de bestaande Line inzet. Zijnde een Back Up weddenschap,
de Odds weddenschap wint alleen wanneer de daarbij corresponderende
Line weddenschap wint, en verliest wanneer de corresponderende
Line verliest. Er is geen huis 'edge' voor Odds weddenschappen
en dus betalen ze werkelijke kansen, true
odds, uit zoals hieronder is aangegeven:
In tegenstelling tot de originele Pass en Don’t Pass weddenschappen
kunnen alle niet opgeloste Odds weddenschappen worden verwijderd
of gewijzigd tussen verschillende worpen. Pass Odds en Don’t Pass
Odds worden altijd opgelost aan het eind van een ronde, maar Come
Odds en Don’t Come Odds worden alleen opgelost wanneer de Come
Point of een 7 wordt geworpen, en blijven dus staan na het beëindigen
van een ronde. Deze weddenschappen zijn dus actief tijdens een
Come Out worp.
Pass
Odds — Een Pass Odds weddenschap
kan men plaatsen door te klikken op het licht gekleurde gedeelte
op de uiterst rechtse kant van de Pass Line. Voor het plaatsen
van Pass Odds weddenschappen dient u te wachten met inzetten tot
de Point is gevestigd. Wanneer er geen Pass Line inzet mogelijk
is hoort u een fout toon wanneer u klikt in het nu inactieve Pass
Line vak. Uitbetaling geschiedt 2 tegen 1 wanneer de Point 4 of
10 is, 3 tegen 2 wanneer er een 5 of 9 wordt gegooid en 6 tegen
5 wanneer de Point een 6 of 8 is.
Don't Pass Odds —
Een Don’t Pass Odds weddenschap kan men plaatsen door te klikken
op het licht gekleurde gedeelte uiterst links van de horizontale
Don’t Pass Bar of veld. Om Don’t Pass Odds weddenschappen te
plaatsen moet men wachten tot de Point is gevestigd. Wanneer
er geen Don’t Pass Odds weddenschap mogelijk is, hoort u een
fout toon wanneer er geklikt wordt in het nu inactieve Pass
Line vak. Uitbetaling geschiedt 1 tegen 2 bij een Point van
4 of 10, 2-3 bij een 5 of 9 Point en 5 tegen 6 bij een 6 of
8 Point. Vergeet niet dat Don’t Pass bets/weddenschappen (Line
en Odds) winnen bij een 7 en verliezen bij de Point.
Come Odds
— Een Come Odds weddenschap plaatst men door te klikken
op het licht gekleurde vak boven het genummerde Come Out vak.
Om een Come Odds weddenschap te plaatsen moet u wachten tot
de Come Out Point is gevestigd. Wanneer er geen Come weddenschap
mogelijk is, hoort u een fout toon wanneer er geklikt wordt
in het nu inactieve Come inzet vak. Uitbetaling geschiedt 2
tegen 1 wanneer de Come Point een 4 of 10 is, 3 tegen 2 bij
een Come Point van 5 of 9 en 6 tegen 5 bij Come Points van 6
of 8.
Don't Come Odds
— Om in te zetten voor Come Odds weddenschappen klikt
men op het licht gekleurde deel van het bovenste vak boven de
Come Point nummer. Voor het plaatsen van Don’t Come Odds weddenschappen
dient men te wachten tot de Come Point is gevestigd. Wanneer
er geen Don’t Come weddenschap mogelijk is, hoort u een fout
toon wanneer er geklikt wordt in het nu inactieve inzet vak.
Uitbetaling geschiedt 1 tegen 2 wanneer de Come Point een 4
of 10 is, 2 tegen 3 bij een 5 of 9 Come Point en 5 tegen 6 bij
een Come Point van 6 of 8. Denk eraan dat Don’t Come weddenschappen
(Line en Odds) winnen bij een 7 en verliezen bij de Come Point.
Houdt u rekening met het verschil in uitbetalingen tussen Pass/Come
Odds en Don’t Pass/Don’t Come Odds. Wanneer de Point 5 is, betaalt
een winnende $12 Pass Odds inzet 3 tegen 2 en krijgt de speler
$30 ($18 winst + $12 inzet). Echter, een winnende $12 Don’t Pass
inzet betaalt 2 tegen 3 wanneer de Point 5 is, dus is de uitbetaling
slechts $20 ($8 winst + $12 inzet).
Inzetten Activiteiten Gids:
Bet /
Weddenschap Naam |
Voorwaarden
en Beperkingen |
Positie
gedurende
Come-Out Roll/Worp |
Gedurende
Midgame
(Werpen voor Point) |
Pass Line |
- Moet
inzet plaatsen voor Come Out worp
- Niet
mogelijk te verlagen of te verwijderen, maar kan verhogen
nadat de Point is vastgesteld.
- Altijd
opgelost aan het eind van een Ronde.
- Zet opnieuw in met "Line"
knop.
|
Actief * |
Actief |
Don't Pass |
- Moet
inzet plaatsen voor Come Out worp
- Altijd
opgelost aan het eind van een Ronde.
- Zet opnieuw in met "Line"
knop.
|
Actief |
Actief |
Come |
- Niet
mogelijk te plaatsen/in te zetten totdat Point is vastgesteld.
- Niet mogelijk te verlagen
of te verwijderen maar kan verhogen nadat Come Point is
vastgesteld.
|
Geen nieuwe bets/inzetten
maar niet opgeloste inzetten zijn Actief. |
Actief |
Don't Come |
- Niet mogelijk te plaatsen/in
te zetten totdat Point is vastgesteld.
|
Geen nieuwe bets/inzetten
maar niet opgeloste inzetten zijn Actief. |
Actief |
Field, Any
Craps, Any Seven, Horn Bets, Elevens |
- One-roll
enkel.
- Opnieuw inzetten met "One
Roll" knop.
|
Actief |
Actief |
Big, Hardways,
Buy, Lay, Place |
|
Actief |
Actief |
Pass Odds,
Don't Pass Odds |
- Er
moet een Line inzet zijn geplaatst.
- Men kan tot 3x de Line weddenschap
inzetten.
|
Niet beschikbaar |
Actief |
Come Odds,
Don't Come Odds |
- Er
moet een Come/Don't Come inzet worden geplaatst op een
specifieke Come Point.
- Men kan tot 3x de Come/Don't
Come weddenschap inzetten.
|
Actief |
Actief |
|
* Actief betekent dat, indien er
inzetten op de tafel staan, deze kunnen verliezen of winnen
bij de volgende worp. |
Download hier de gratis
software om Craps te proberen.
Klik hier om Craps
te spelen en prachtige
prijzen te winnen.
|