De
WIld Mystery bestaat uit een Basisspel en een Bovenspel dat met
inzet 4 of inzet 20 gespeeld kan worden.
Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel.
Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter
met de 'Collect' toets of verplaatsen naar de Supermeter met de
'Start / Save' toets. Gewonnen credits kun je ook verdubbelen met
het kop / munt spel, het maximale aantal punten dat hier behaald
kan worden is 200.
In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het
vraagteken dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om
bepaalde combinaties vast te zetten, met de 'Reset'-toets kun je
vastgezette rollen weer vrijgeven. Automatisch vastgezette rollen
kun je direct vervangen door een eigen keuze door op de door jou
te kiezen holdknop(pen) te klikken.
Verder kun je in het basisspel de jokers op de rollen 'actief'
maken. Wanneer je op een spaarbank 6 jokers hebt gespaard dan kun
je zelf kiezen op welke rol je de joker actief maakt. Door niet
tijdig te kiezen, maakt het spel zelf een willekeurige keuze. De
joker wordt dan 'wild' dat wil zeggen, deze telt vanaf dat moment
voor ieder ander symbool en verhoogt dus de kans op een winnende
combinatie. Is een actieve joker gebruikt voor een winnende combinatie,
dan wordt deze weer inactief op de betreffende rol.
Wanneer je vier of meer punten op de Supermeter hebt, dan kun je
het bovenspel spelen met inzet 4, heb je 20 punten of meer op de
Supermeter dan kun je met de maximale inzet van 20 punten spelen.
Speel je met een inzet van 4 dan geeft iedere combinatie van 3 identieke
symbolen op de drie rollen kriskras een prijs. Zet je echter 20
punten in, dan zijn bovendien alle jokers 'wild' en teller dus voor
ieder ander symbool. Is dan een joker in beeld zonder dat er een
winnende combinatie is dan geeft de joker een mystery-prijs.
|